Tekstene til denne IGTV guiden er tolket og inspirert av folk som legger ut tips & triks for Instagram på nettet. Deretter har jeg sammenlignet med hva Instagram selv publiserer på sine websider. Resultatet er denne guiden som er på norsk og for deg som ønsker å inkludere IGTV som en del av din some-strategi.
Når du filmer må du la det være nok margin i rammen til å zoome og beskjære.
Vurder å lage innhold i et episodisk format (som et TV-show). Å lage engasjerende videoer vil sikre at publikummet ditt mer sannsynlig vil komme tilbake for å konsumere mer av innholdet ditt.
Ikke glem å kryss-promotere IGTV-innholdet ditt på andre sosiale medier som Facebook, Twitter og Pinterest.
Oppfordre publikum til å se IGTV-innleggene dine ved å dele eksklusivt innhold, for eksempel kampanjekoder eller tidlig tilgang til salg, slik at publikum føler seg spesiell for å få tilgang til noe som ingen andre får.
Husk at IGTV er designet for å bli sett på en liten mobilskjerm. Når du organiserer bildet ditt, hold det enkelt og unngå å legge til mange distraksjoner i bakgrunnen.
Copyright © All Rights Reserved